سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عکس 1 عکس 2 عکس 3

( شرکت تیمبرلند) Timberland
تولیدات و شرکتهای وابسته:
محصولات: انواع کفش: ورزشی، راحتی، پوتین، صندل و ...
لباس: کاپشن چرم، بادگیرهای ضد آب، کاپشن های سبک کمربند، کلاه، کوله پشتی، چمدان، جوراب، عینک آفتابی، کیف پول و ساعت 
 یهنگاه به لباسها و وسایل خودتون و خانوادتون و دوستاتون بندازین ببینین با آرم پائینی خرید نکردین؟

کالای صهیونیستی،تحریم باید گردد


پرونده شرکت تیمبرلند:


تیمبرلند یک شرکت تولید کفش، البسه 1/1 میلیارد دلاری می باشد
. Jeffry Swartz رئیس و مدیر اجرایی این شرکت، یک صهیونیست فعال است.
در یکی از جلسات «همبستگی اسرائیل» که اخیرا برپا شده بود، او پیشنهاداتی ارائه داد تا تبلیغات و ادعاهای اسرائیل در اجتماع آمریکا باورپذیرتر باشد. در مصاحبه ای به عنوان مدیر اجرائی شرکت، اظهاراتی مبنی بر فرستادن  آدم کش به عنوان سفیر اسرائیل به آمریکا، داشت، تا این افراد یهودیان مقیم آمریکا را مجاب به کمک به اسرائیل کنند. 
اگرچه تیمبرلند یک شرکت تجاری عمومی می باشد ولی Swartz و خانواده اش بخش اصلی سهام و 81 درصد از قدرت رای شرکت را دارا می باشند.
جفری سوارتز مدیرعامل و رییس هیات‌مدیره ی شرکت تیمبرلند در پایان یک سفر چهار روزه به سرزمین‌های اشغالی، در گفتگو با نشریه‌ی یهودی جروزالم‌پست تاکید کرد که اسراییل باید پیامش را به گوش جهانیان برساند.

وی ضمن مصاحبه ای اظهار داشت:

ما خواهان دخالت جدی ترآمریکا در حمایت از اسراییل هستیم. 

جفری سوارتز ( مدیرعامل و رییس هیات‌مدیره ی شرکت تیمبرلند) که فرزند یک خانواده‌ی دوآتشه‌ی یهودی است، به دولت اسراییل توصیه کرد که صد سرباز را به عنوان مبلّغ به میان مردم آمریکا بفرستد تا واقعیت را برای آمریکاییان توضیح دهند. او اضافه کرد که با احساس وظیفه‌ی فراگیر کردن پیام اسراییل به کشورش بازمی‌گردد.

این خانواده یکی از مهم‌ترین پشتیبانان مالی موسسات آموزشی یهودیان در آمریکاست.  




مطلب بعدی : یک میلیارد کاربر در سرزمینی به نام فیس بوک       




+ کمترین حرکت شیعیان ایران در حمایت از مردم بحرین و اعلام انزجار از کشتار وحشیانه این مردم مظلوم و متوقف کردن تجاوز به زنان شیعه ی بحرینی که ناموس شیعه به حساب می آیند امضاء این پتیشن است. www.petitiononline.com/ssi2011/petition.html



+ هر کس ازهرجاصبح بلندمی‌شودبگویدمن شورای نگهبان راقبول ندارم،‌من قانون اساسی راقبول ندارم،‌من مجلس راقبول ندارم،من رئیس‌جمهورراقبول ندارم،من دولت را قبول ندارم.نه!همه باید مقید به این باشید که قانون را بپذیرید،‌ولو برخلاف رای شماباشد. باید بپذیرید،برای این‌که میزان اکثریت است؛وتشخیص شورای نگهبان که این مخالف قانون نیست و مخالف اسلام هم نیست،میزان است که همه باید بپذیریم. (صحیفه امام جلد14صفحه378)

+ امام خمینی(ره):نمی‌شود از شما پذیرفت که ما قانون را قبول نداریم. غلط می‌کنی قانون را قبول نداری!قانون تو را قبول ندارد نباید از مردم پذیرفت، از کسی پذیرفت ، ما شورای نگهبان را قبول نداریم. نمی‌توانی قبول نداشته باشی. مردم رای دادن به اینها...مردم که به قانون اساسی رای دادند منتظرند که قانون اساسی اجرا بشود؛


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ   |   Designed By Ashoora.ir