سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عکس 1 عکس 2 عکس 3
نظرات

«سید حسن نصرالله »دبیر کل حزب الله لبنان تصریح کرد که پرواز پهباد حزب الله بر فراز سرزمین های اشغالی عملیاتی منحصر به فرد در تاریخ مقاومت در منطقه است.

دبیرکل حزب الله لبنان اعلام کرد که هواپیمای شناسایی که وارد حریم هوایی فلسطین اشغالی شد و در جنوب فلسطین و در مناطق حساس آن به پرواز درآمد و به نزدیکی منطقه دیمونا رسید، از سوی مقاومت اسلامی ارسال شده بود.

 به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سید حسن نصرالله در سخنانی که از طریق شبکه لبنانی المنار وابسته به حزب‌الله لبنان منتشر شد، گفت که سخن امروز وی اعلام برعهده گرفتن مسوولیت این عملیات "منحصر به فرد" بوده است.

وی این عملیات را عملیاتی بسیار منحصر به فرد و مهم نه تنها در تاریخ مقاومت لبنان بلکه در تاریخ مقاومت منطقه توصیف کرد و افزود: مقاومت لبنان هواپیمای شناسایی بسیار پیشرفته‌ای را از خاک لبنان ارسال کرد و نمی‌خواهیم که مشخص کنیم که از کجا به سمت دریا (پرتاب شده است).

 نصرالله ادامه داد:‌ این هواپیما مساحت 100 کیلومتر را بر فراز دریا طی کرده و سپس دیوار آهنین دشمن را شکسته است و وارد جنوب فلسطین شد و ده‌ها کیلومتر نیز بر فراز تاسیسات و پایگاه‌های حساس و مهم در عرض جنوبی به پرواز درآمد تا این که در نزدیکی منطقه دیمونا از سوی دشمن شناسایی و توسط نیروی هوایی اسراییل منهدم شد.

 وی گفت که این هواپیما بزرگ‌تر و مهم‌تر از هواپیمای مرصاد است که در سال 2006 از سوی مقاومت مورد استفاده قرار گرفت هم‌چنین این هواپیما ساخت روسیه نیست بلکه ساخت ایران است که از سوی کادر لبنانی متخصص در حزب‌الله لبنان مونتاژ شده است.

 

 دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد که لبنانی‌ها باید افتخار کنند که چنین جوانان و دانشمندانی در اختیار دارند.

 او ادامه داد که این اولین بار در تاریخ جنبش‌های مقاومت است که در آن از هواپیمایی از این نوع استفاده می‌شود که تا عمق فلسطین و جنوب فلسطین اشغالی و هم‌چنین مناطق حساس آن نفوذ کرد.

نصرالله گفت که دستاورد این عملیات این بود که هواپیمایی تمام این مسافت‌ها را طی کند و تدابیر دشمن را بشکند و صدها کیلومتر در منطقه‌ای نفوذ کند که احتمال می‌رود پر از رادار باشد.

 وی افزود که برخی اسراییلی‌ها از شکست موضعی (ما) سخن می‌گویند و افتخارشان این است که حریم هوایی اسراییل نفوذناپذیر است اما الان این حریم شکسته شده است.

 دبیرکل حزب‌الله لبنان ادامه داد که سطح حیرت اسراییل در فهم و درک آن چه که در روزهای گذشته در رابطه به این هواپیما به وقوع پیوست، کاملا مشخص است.

 وی گفت که به‌کار اندازی این هواپیما و کنترل آن در مسیر درست بیانگر حرفه‌یی بودن کادر متخصص نیروهای مقاومت است و در این جا باید به این برادران مجاهد اشاره و از آن‌ها تشکر کنم. ما تنها بخشی از توانایی‌های‌مان را نشان دادیم و این امر از غافلگیری‌های وعده‌ داده شده ما کم نمی‌کند. اگر که ناچار شویم وارد جنگ شویم از مردم، حاکمیت و کرامت‌مان دفاع خواهیم کرد.

 

 نصرالله تاکید کرد که آن چه که به وقوع پیوست نشانه آن است که مقاومت توانایی پنهان کردن توانمندی‌هایش را دارد و می‌تواند آن را در زمان مناسبی نشان دهد. این از خصوصیت‌های مقاومت سری است.

 او افزود که این حق طبیعی ما است که اقدامات شناسایی دیگری را نیز به داخل فلسطین در زمانی که خواهان آن هستیم انجام دهیم و به اذن خداوند این اولین‌بار و آخرین بار نخواهد بود و می‌توانیم به واسطه نوع جدید این هواپیماهای شناسایی به هر کجا که می‌خواهیم برسیم.

 دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت که ما نام این عملیات منحصر به فرد را عملیات شهید حسین ایوب ( معروف به ربیع) که از پایه‌گذاران این تخصص در مقاومت بوده است و در این راه شهید شد، گذاشتیم. هم‌چنین نام این هواپیما را به نیت نام حضرت ایوب و جاودانگی نام شهید حسین ایوب " ایوب" نهادیم.




مطلب بعدی : یک میلیارد کاربر در سرزمینی به نام فیس بوک       




+ کمترین حرکت شیعیان ایران در حمایت از مردم بحرین و اعلام انزجار از کشتار وحشیانه این مردم مظلوم و متوقف کردن تجاوز به زنان شیعه ی بحرینی که ناموس شیعه به حساب می آیند امضاء این پتیشن است. www.petitiononline.com/ssi2011/petition.html



+ هر کس ازهرجاصبح بلندمی‌شودبگویدمن شورای نگهبان راقبول ندارم،‌من قانون اساسی راقبول ندارم،‌من مجلس راقبول ندارم،من رئیس‌جمهورراقبول ندارم،من دولت را قبول ندارم.نه!همه باید مقید به این باشید که قانون را بپذیرید،‌ولو برخلاف رای شماباشد. باید بپذیرید،برای این‌که میزان اکثریت است؛وتشخیص شورای نگهبان که این مخالف قانون نیست و مخالف اسلام هم نیست،میزان است که همه باید بپذیریم. (صحیفه امام جلد14صفحه378)

+ امام خمینی(ره):نمی‌شود از شما پذیرفت که ما قانون را قبول نداریم. غلط می‌کنی قانون را قبول نداری!قانون تو را قبول ندارد نباید از مردم پذیرفت، از کسی پذیرفت ، ما شورای نگهبان را قبول نداریم. نمی‌توانی قبول نداشته باشی. مردم رای دادن به اینها...مردم که به قانون اساسی رای دادند منتظرند که قانون اساسی اجرا بشود؛


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ   |   Designed By Ashoora.ir