سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عکس 1 عکس 2 عکس 3
نظرات

 

دیروز تو دفتر بودم و ساعت کاری تموم شده بود که دکتر باقری زنگ زد و گفت کجایی؟ گفتم دفتر و کم کم دارم میرم گفت به کی رای میدی؟ گفتم جلیلی . گفت همایش حامیان دکتر رو نمیری .گفتم نمیدونم از صبح هی دل دل میکنم بین رفتن و نرفتن اگه پایی با هم بریم. خلاصه قرار گذاشتیم مترو و رفتیم.

 

همایش تو ورزشگاه وحیدنیا تو خیابون حافظ بود. ماشا الله جمعیت که مصداق ...ان تقوموا لله مثنی و فرادا ... -آیه 46 سوره سبا- شده بودند. و البته مصداق ثم تتفکروا ی بعدشم شدیم.

 

اولین سخنران حاج آقای پناهیان بود هم او که در بصیرت محوری در اندیشه هاش هیچ شکی نداشته و نداریم و اولین باره که انقدر صریح از نامزدی حمایت میکنن.

ایشون صحبتهای مهمی داشتند که مواضع ما رو در مورد دکتر جلیلی محکم تر از پیش کردندمثلا اشاره کردند که: 

 

  • *  جریان منحوس نهضت آزادی و سیاسیون سازشگر با نشان دادن چراغ سبز به غربیها موجب تحمیل جنگ به این ملت شدند. ولی هزین? آن را پابرهنه‌ها تحمل کردند؛ به جبهه رفتند و مجروح شدند و کشته دادند. ما اجازه نمیدهیم امروز سران سازش بحرانهای اقتصادی را به کشور تحمیل کنند و مردم مجبور به پرداخت هزین? آن و تحمل فقر بشوند.

 

  * ما آمده‌ایم چراغ‌های سبز به دشمن را خاموش کنیم تا از امنیت، استقلال، آزادی، رفاه، آرامش و آبادانی کشورمان دفاع کنیم./ اگر کسانی که اهل سازش هستند سرکار بیایند، فقر و بحران‌های اقتصادی بیشتر خواهد شد، چون دشمن به چیزی کمتر از نابودی ما رضایت نمی‌دهد./ آنها که اهل سازش هستند، باید بگویند چرا در زمان آنها تورم 49% در کشور ایجاد شد؟

 

  • * مقاومت و شخص آقای دکتر جلیلی در این انتخابات مظلوم واقع شدند./ این دروغ بزرگی است که ما بخاطر مقاومت تحریم شدیم. / یکی از دلایل افزایش تحریم ها این است که سیاستمدارانی از داخل چند سالی است که به دشمن چراغ سبز نشان می دهند. /اگر به گوش مستکبران برسد که سازشکاران در ایران رأی آورده‌اند، تحریم‌ها شدیدتر و بحران اقصادی بیشتر خواهد شد. 
    {آرمانگرا:مثل پذیرش تعلیق در دوران آقای روحانی ک تحریمها به قوت خود باقی ماند و با پذیرش فشار قلدرانه آنها از حقوق مسلممان محروم ماندیم} 

 

  • * اگر ما از هسته‌ای کوتاه بیاییم، پس‌فردا باید درچاه‌های نفت را ببندیم، روز بعدش کارخانه‌ها را تعطیل کنیم، و روز بعدش تروریست‌هایی که درسوریه جنایت می‌کنند، به کشور راه بدهیم تا به نوامیس ما تجاوز بکنند. ما به رئیس‌جمهوری رأی می‌دهیم که از همه محکمتر شعار مقاومت سر داده است./ جلیلی هیچگاه در برابرآمریکا و استکبار کوتاه نخواهد آمد.

 

  • *از ایرانیان خارج از کشور خبر می‌رسد که موجی از حمایت دکتر جلیلی در میان دانشجویان ایجاد شده است. چون تنها گفتمان مقاومت است که مای? افتخار ایرانیان در سراسر جهان است.

 

  • * دشمنان ما انتخاب جلیلی را یک فاجعه اعلام کرده‌اند. ما می‌خوهیم انتخاب ما برای آمریکا و اسرائیل یک فاجعه باشد./ امروز هریک رای به آقای دکتر جلیلی مشتی بر دهان دشمن است.

 

  • * شما مردم حزب الله یک روز وقت دارید که اگر کسی نگران وضعیت اقتصادی کشور و به فکر معیشت است، او را راهنمایی کنید که به نامزد گفتمان مقاومت رای دهد. چون تنها با مقاومت وضعیت اقتصادی بهتر می‌شود.

 

  • * هر یک از شما باید به عدد انگشتان دست خود رأی دوستانی که ابهام دارند را به سوی نامزد مقاومت هدایت کند. شما برای اینکار 24 ساعت بیشتر وقت ندارید.

 

 

 بعد از ایشون آقای آقا تهرانی صحبت کردند و به کثرت جمعیت حامیان دکتر جلیلی آنچنان که دور از انتظار بوده در سفرهای استانی اشاره کردند و ادامه دادند که دیشب به قائن رفته بودند از کثرت جمعیت شگفت زده شده بودند.

 

بعد از آقای آقا تهرانی، آقای میرشکاک یک شعر پرمفهوم ولایی-انقلابی سروده و بودن و همراه با تشویقات مکرر جمعیت ابیات رو خواندند .

 

و بعد از ایشان مادر شهید احمدی روشن صحبت کردند که حجت رو بر ما تمام کردند.

 
* ایشون بسیار قاطع و پر احساس فرمودند:در دوران جنگ شعار بسیجی می‌جنگد، می‌میرد، سازش نمی‌پذیرد، سر می‌دادند، همه می‌دانیم که جنگ ما با ابرقدرت‌ها جنگ نان نبوده و جنگ شرف، ایمان و آزادگی بوده است.

* صدیقه سالاریان مادر شهید احمدی‌روشن گفت: کسانی که دم از سازش می‌زنند، همچون ما از طبقه سوم نیستند و چیزی را از دست نداده‌اند. ما برای انرژی هسته‌ای بالاترین بها را که خون فرزندانمان بود، پرداختیم.

* مادر احمدی‌روشن جمله ای رو گفتن که من خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم گفتند: زمانی که خبر شهادت مصطفی که تک‌پسر من بود را به من دادند، و همه وابستگی شدید من، به او را میدانستند، من به خاظر نظام و رهبر انقلاب خم به ابرو نیاوردم، چرا که همه می‌دانند که ما تا پیروزی نهایی راهی نداریم و اکنون در پشت خیمه دشمن هستیم، اگر برگردیم و پشت به دشمن کنیم، به خون شهدا خیانت کردیم.

 

 


* ایشان ادامه دادند: ما آمده‌ایم تا با همه شهدایی که از زمان انقلاب تا به امروز به شهادت رسیدند، بیعت کنیم که هیچگاه با دشمن سازش نمی‌کنیم مگر اینکه حقوق ما را به رسمیت بشناسد؛ چطور می‌شود که رژیم صهیونیستی تعداد زیادی کلاهک هسته‌ای داشته باشد ولی ما از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای محروم باشیم. 

* ایشون با انتقاد از کسانی که گفتند اگر در سانتریفیوژ‌های ما گاز به جریان بیفتد، زندگی مختل می‌شود، تاکید کردند: ما هزینه‌ای که باید می‌پرداختیم را پرداختیم و حالا که در نزدیکی پیروزی هستیم، نباید عقب بنشینیم. مگر ما از جانمان باارزش‌تر چیزی داشته‌ایم که بدهیم.

* مادر شهید احمدی‌روشن به نکته ای اشاره کردند که داد ما رو هم موقع دیدن مستند انتخاباتی حسن روحانی در آورده بود.انتهای مستند2 روحانی تصاویر شهدای هسته ای رو نشون داد و گفت یعنی من راه اینا رو ادامه میدم مادر شهید فرمودند:کسانی که دم از سازش می‌زنند و تعلیق در دوره اونها انجام شد، به چه حقی از عکس مصطفی استفاده می‌کنند.

 

 



* مادر شهید احمدی روشن ادامه دادند که ما بنا به گفته مقام معظم رهبری به کسی رای می‌دهیم که گفتمان انقلاب اسلامی را ادامه دهد و پیرو رهبری باشد، گفتند: هیچکدام از ما به خاطر مال دنیا و زندگی خوب انقلاب نکردیم. ما به دنبال سازش نیستیم.

* وی از مردم خواست که بصورت گسترده در انتخابات فردی را انتخاب کنند که اصلح باشد و به تفکر مقام معظم رهبری نزدیک‌تر باشد و آزادی‌‌ را بر نان‌ ترجیح دهد.

* مادر شهید احمدی‌روشن با بیان اینکه ما تا دیروز ساکت بودیم ولی بعضی از مسائل را که دیدیم، فهمیدیم که از سکوت ما سوءاستفاده می‌کنند، گفت: ما راهی را ادامه می‌دهیم که مصطفی رفت. اگر امروز مصطفی هم زنده بود، از جلیلی حمایت می‌کرد. 

*

*

 

مادر شهید احمدی روشن تاکید کردند: ما تا آخرین قطره خون پیرو حضرت آیت‌الله خامنه‌ای هستیم.

 

خلاصه که فارغ از مواضع دکتر جلیلی همین نکات اصولی و عقلی استاد پناهیان و نکات مادر شهید عقلانیت متعهدانه ای رو برای ما اثبات میکنه که اگه به کسی رای بدیم که گفتمان انقلاب و مقاومت رو درست فهم و عمل نکرده باشه، خسران دنیا + آخرت رو برای خودمون رقم زدیم.

 

                                                                           والسلام علی من اتبع الهدی

 

 

 




مطلب بعدی : یک میلیارد کاربر در سرزمینی به نام فیس بوک       




+ کمترین حرکت شیعیان ایران در حمایت از مردم بحرین و اعلام انزجار از کشتار وحشیانه این مردم مظلوم و متوقف کردن تجاوز به زنان شیعه ی بحرینی که ناموس شیعه به حساب می آیند امضاء این پتیشن است. www.petitiononline.com/ssi2011/petition.html



+ هر کس ازهرجاصبح بلندمی‌شودبگویدمن شورای نگهبان راقبول ندارم،‌من قانون اساسی راقبول ندارم،‌من مجلس راقبول ندارم،من رئیس‌جمهورراقبول ندارم،من دولت را قبول ندارم.نه!همه باید مقید به این باشید که قانون را بپذیرید،‌ولو برخلاف رای شماباشد. باید بپذیرید،برای این‌که میزان اکثریت است؛وتشخیص شورای نگهبان که این مخالف قانون نیست و مخالف اسلام هم نیست،میزان است که همه باید بپذیریم. (صحیفه امام جلد14صفحه378)

+ امام خمینی(ره):نمی‌شود از شما پذیرفت که ما قانون را قبول نداریم. غلط می‌کنی قانون را قبول نداری!قانون تو را قبول ندارد نباید از مردم پذیرفت، از کسی پذیرفت ، ما شورای نگهبان را قبول نداریم. نمی‌توانی قبول نداشته باشی. مردم رای دادن به اینها...مردم که به قانون اساسی رای دادند منتظرند که قانون اساسی اجرا بشود؛


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ   |   Designed By Ashoora.ir