سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عکس 1 عکس 2 عکس 3

محصولات: پردازنده های سلرون، پنتیوم، ایتانیوم و ...
Processors - Celeron, Pentium, Itanium, etc Motherboards, Chipsets, Adapters, Controllers, محصولات شبکه، بی سیم و ابزار ساخت نرم افزار.

شرکت اینتل امسال پر فروش‌ترین شرکت تولیدکننده CPUدر جهان شناخته شد.

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران، از ایرنا، سهم شرکت اینتل در بازارهای جهانی بیشتر از سایر شرکت‌های بوده

بر اساس تحقیقات صورت گرفته در سه ماهه سوم امسال میزان فروشCPUدر بازارهای جهانی افزایش پیدا کرده است.

 شرکت اینتل برزگترین تولیدکننده تراشه‌های رایانه‌های شخصی است .

کالای صهیونیستی، تحریم باید گردد
 بی تردید اینتل یکی از بزرگترین حامیان اسرائیل می باشد. یکی از اولین مراکز توسعه این شرکت خارج از آمریکا در منطقه حیفا در سال 1974 بازگشایی شد. از آن موقع سرمایه گذاری در این رژیم ادامه داشته است. تهداد زیادی اسرائیلی را استخدام کردند و تنها از صادرات کارخانه واقع در Lachish-Qiryat Gat اسرائیل (بازگشایی فوریه 99) تا سقف چندمیلیون دلار در روز و به طور تقریبی یک میلیار دلار در سال درآمد دارد.

الاودا (ائتلاف راست فلسطین) عنوان می کند Qiryat Gat زمینی که کارخانه اینتل بر آن نهاده شده است در واقع منطقه روستایی بوده به نام «عراق المنشیا» که توسط اسرائیل غصب شده است. «عراق المنشیا» روستایی بوده  با جمعیت محدود  و مسجد و یک مدرسه. ساکنان اصلی این روستا با تهدید و ارعاب رانده شده و تمام زمین روستا ویران می شود تا Qiryat Gat برای سکونت شهروندان جدید اسرائیلی آماده شود.

امروز جمعیت باقیمانده از «عراق المنشیا» هنوز اجازه برگشتن به سرزمین خود را ندارند. اقدامات قانونی بر ضد اینتل مبنی بر ساختن کارخانه در سرزمین غارت شده صورت گرفته است.

کارخانه اینتل بر روی زمین های اشغالی فلوجه

http://www.intel.com/intel/community/israel/aboutsite.htm
http://www.israelemb.org/economic/uscompanies.htm
http://www.intel.com/intel/community/israel/education.htm
http://al-awda.org/intel_divest.htm
http://al-awda.org/intel_update.htm
http://al-awda.org/intel_example.htm

جالب توجه است که بعد از حملات وحشیانه ی صهیونیستها به نوار غزه  و انزجار جهانی از صهیونیست ها فروش این شرکت دچار رکود شد چنانچه سود این شرکت بزرگ امریکایی در سه ماه اول امسال پنجاه و پنج درصد کاهش یافت. هر چند که ممکن است عوامل دیگری هم دخیل باشد ولی مقارنت زمانی این رکود با این حوادث جالب توجه است.
در خبری که در تاریخ 26/1/88 در
خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران منتشر شد پل اتلینی مدیر شرکت اینتل اعلام کرده بود که فروش تراشه های این شرکت در سه ماه اول امسال به کمترین سطح خود رسیده است و سود شرکت اینتل در سه ماه اول امسال به ششصد و چهل وهفت میلیون دلار رسید .
سود شرکت اینتل در سه ماه اول سال دوهزار و هشت ، یک میلیارد و چهارصد و چهل میلیون دلار بود.
درامد شرکت اینتل در سه ماه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با بیست و شش درصد کاهش به هفت میلیارد و صد و چهل میلیون دلار رسید.
به گزارش خبرگزاری المان از سان فرانسیسکو ، درامد شرکت اینتل در سه ماه اول سال گذشته به نه میلیارد و ششصد و هفتاد میلیون دلار رسید.
سود خالص شرکت اینتل در سه ماه اول سال دوهزار و هشت به میزان نود درصد کاهش یافت که این مدت بدترین کارکرد این شرکت در طول بیست و پنج ساله به شمار می رود.


پس تحریم هم میتونه جواب بده

یه نگاه به کامپیوترت بنداز ببین این آرم توش هست یانه!

حواسمون باشه کالای صهیونیستی نخریم که مشارکت در تامین هزینه های جنایتهای اونهاست.




      

( شرکت تیمبرلند) Timberland
تولیدات و شرکتهای وابسته:
محصولات: انواع کفش: ورزشی، راحتی، پوتین، صندل و ...
لباس: کاپشن چرم، بادگیرهای ضد آب، کاپشن های سبک کمربند، کلاه، کوله پشتی، چمدان، جوراب، عینک آفتابی، کیف پول و ساعت 
 یهنگاه به لباسها و وسایل خودتون و خانوادتون و دوستاتون بندازین ببینین با آرم پائینی خرید نکردین؟

کالای صهیونیستی،تحریم باید گردد


پرونده شرکت تیمبرلند:


تیمبرلند یک شرکت تولید کفش، البسه 1/1 میلیارد دلاری می باشد
. Jeffry Swartz رئیس و مدیر اجرایی این شرکت، یک صهیونیست فعال است.
در یکی از جلسات «همبستگی اسرائیل» که اخیرا برپا شده بود، او پیشنهاداتی ارائه داد تا تبلیغات و ادعاهای اسرائیل در اجتماع آمریکا باورپذیرتر باشد. در مصاحبه ای به عنوان مدیر اجرائی شرکت، اظهاراتی مبنی بر فرستادن  آدم کش به عنوان سفیر اسرائیل به آمریکا، داشت، تا این افراد یهودیان مقیم آمریکا را مجاب به کمک به اسرائیل کنند. 
اگرچه تیمبرلند یک شرکت تجاری عمومی می باشد ولی Swartz و خانواده اش بخش اصلی سهام و 81 درصد از قدرت رای شرکت را دارا می باشند.
جفری سوارتز مدیرعامل و رییس هیات‌مدیره ی شرکت تیمبرلند در پایان یک سفر چهار روزه به سرزمین‌های اشغالی، در گفتگو با نشریه‌ی یهودی جروزالم‌پست تاکید کرد که اسراییل باید پیامش را به گوش جهانیان برساند.

وی ضمن مصاحبه ای اظهار داشت:

ما خواهان دخالت جدی ترآمریکا در حمایت از اسراییل هستیم. 

جفری سوارتز ( مدیرعامل و رییس هیات‌مدیره ی شرکت تیمبرلند) که فرزند یک خانواده‌ی دوآتشه‌ی یهودی است، به دولت اسراییل توصیه کرد که صد سرباز را به عنوان مبلّغ به میان مردم آمریکا بفرستد تا واقعیت را برای آمریکاییان توضیح دهند. او اضافه کرد که با احساس وظیفه‌ی فراگیر کردن پیام اسراییل به کشورش بازمی‌گردد.

این خانواده یکی از مهم‌ترین پشتیبانان مالی موسسات آموزشی یهودیان در آمریکاست.  




      

 


تا به حال بارها نوشابه کوکاکولا را سر سفره های غذاهای رنگارنگمان در میهمانی ها و...دیده ایم ولی اینبار دقیق تر به آرم روی این نوشابه دقت کنید ، می توانید یک برچسب کوکاکولا را بردارید و به توضیح زیر دقت کنید و خودتان امتحان کنید تا متوجه یک فاجعه شوید.


اولین تصویر آرم معمولی و تجاری این شرکت است که بارها دیده ایم(بر چسب معمولی روی نوشابه )


تصویر دوم :اگر آرم را برعکس کنید(پشت و رو کنید)


و تصویر سوم :وقتی خطوط تزئینی و زائد و اضافی آرم را حذف کنید، تصویر چهارم پدیدار می شود.


 باز هم از گلوت پائین می ره


این عمق کینه و دشمنی صهیونیستها را نسبت به پیامبر اسلام (ص) و مکه (محل ظهور دین مبین اسلام و همچنین محل ظهور منجی بشریت ،امام زمان (عج) ) را  آشکار می کند و نشان می دهد که آرزوی دیرینه ی اینان،نابودی اسلام و محو شدن نام پیامبر رحمت محمد مصطفی (ص) است که آن را در آرمانها و آرزوهایشان پرورانده اند، طوری که  آن را بر روی نوشابه ی معروفی که در سراسر دنیا مصرف کننده دارد با عبارت لا محمد و لا مکه  ابراز می دارند. 


لعنت خدا و رسول او بر صهیونیستها.


 شرکتهای وابسته به شرکت کوکاکولا: فانتا، اسپرایت، کانادا درای، ...


Dr Pepper, Fanta, Fruitopia.Schweppes,  Kia ora, Litt, Sprite,Sunkist


از سال 1966 کوکالا تبدیل به یکی از ثابت قدمترین پشتیبانان اسرائیل شد.
در سال 1997 هیئت دولتی اقتصادی اسرائیل در مهمانی شامی به افتخار کوکاکولا بخاطر 30 سال پشتیبانی بی وقفه خود از اسرائیل و عدم توجه به تحریم کشورهای عرب، قدردانی کرد.
سالهاست که اداره مرکزی کوکاکولا میزبان و حامی اصلی اتاق بازرگانی آمریکایی – اسرائیلی شده. آشکار شده که کوکاکولا برنامه ای آموزشی برای کارگرانش بر پایه برخورد صهیونیسم- عرب ترتیب داده. محتویات این دوره توسط دولت اسرائیل و یک آژانس یهودی تهیه و تنظیم شده است. 
کوکاکولا در کاری گروهی با سازمان «دوستان اسرائیل»  همکاری هایی را برای پشتیبانی از روزنامه نگار بدنام صهیونیست را در پرونده خود دارد.
سالهاست که اخباری نیز منتشر شده مبنی بر اینکه کوکاکولا جهت صرفه جویی میلیون دلاری بخاطر معافیت مالیاتی، اقدام به ساخت کارخانه ای جدید در زمین های اشغال شده فلسطین (قیریات قط) کرد. 
در این سالهاکوکاکولا میزان سرمایه گذاری خود را در اسرائیل افزایش داده .


این شرکت ضمن حمایت آشکارا ومستمر از اسراییل اعلام کرده بود که حاضر است چندین میلیارد دلار برای سرنگونی  نظام جمهوری اسلامی ایران نیز سرمایه گذاری کند.


متاسفانه نمایندگی تحت لیسانس این شرکت در کارخانه خوشگوار مشهد سالیانه 5/1 میلیارد سود خالصبه شرکت اصلی ،در آمریکا می فرستد.


این کارخانه نوشابه سازی در یکی از تصاویر تبلیغاتی خود با منقوش کردن نام کوکاکولا بر روی گنبد مسجد الاقصی و جملاتی که در این طرح تبلیغاتی نوشته شده، صریحا اعلام کرده است که "با خوردن این نوشابه آمریکایی شما جزو حامیان اسرائیل به شمار می روید".



سایت رسمی کوکاکولا نیز در صفحه نخست خود تصویری از نقشه جهان را قرار داده است که مخاطبان با کلیک بر روی هر نقطه از خاورمیانه با تنها کارخانه تولیدکننده این محصول در خاورمیانه یعنی رژیم صهیونیستی مواجه می شود که سایتی نیز به زبان عبری دارد.


در این زمینه و همچنین در راستای تحریم شرکتهای حامی رژیم صهیونیستی سایت "شجره" که متعلق به مسلمانان انگلیس است،  اطلاعات گسترده ای از سهم رژیم صهیونیستی در درآمد فروش این نوشابه منتشر کرده است.


به گزارش مهر، چندی پیش نیز کوکا کولا طرحی توهین آمیز علیه مسلمانان منتشر کرد که در آن مسلمانان را به ابزاری تبلیغاتی برای خود مبدل کرده است.

تصویر فوق که نمایی از یک نمازجماعت با تن ‌پوشی از شرکت نوشابه ‌سازی آمریکایی است، باعث خشم مسلمانان در نقاط مختلف جهان شده و به حرکت گروه های غیر دولتی مسلمانان برای تحریم این کالای آمریکایی سرعت بخشیده است.


نکته جالب توجه این که پس از پیروزی انقلاب اسلامی، این نوشابه به همراه نوشابه پپسی که از دیگر حامیان رسمی رژیم صهیونیستی محسوب می شوند، در ایران تولید و وارد نمی شد اما طی چند سال گذشته این دو محصول وارد بازار کشورمان شد و طی قراردادی که با شرکت ساسان امضاء گردید، تولید نوشابه، تحت لیسانس کوکا و پپسی آغاز شد.

 


 این هم نوشابه پپسی؛

PEPSI   =  (   Pay each penny save israeal 

 

پپسی مخفف جمله "بپردازید هر پنی رابرای حفظ اسرائیل"

این شرکت نیز در صدر حامیان اسرائیل قرار دارد. 


حالا بازم جیب اسرائیلی ها رو پر میکنی؟


( پپسی به تحریم اسرائیل که تا سال 1991 از سوی کشورهای عربی اعمال شده بود عمل کرد ولی چند سال بعد تجارت خود را با اسرائیل از سر گرفته.) 






      

سلام .
می خوام یه تمرین چشمی با هم داشته باشیم .از امروز تو خیابون که راه می رید به لباس ، کفش ،کیف و خلاصه پوشاک مردم توجه کنید.ببینید آرم هاشون چیه ؟چه آرمها وشکل هایی رو شون زده شده و اگه تونستید یه کم هم در موردشون فکر و تحقیق کنید .
البته بعدا مفصل با هم در موردش می نویسیم.البته به شرط بقای عمر و بودن وقت.ان شاءالله



      

لوسیانو بنتن میلیارد ایتالیایی و مالک صهیونیست کمپانی طراحی و مد و فروش لباس است.
بنتن 2 سال پیش، به دلیل شبیه سازی تصویر "شام آخر" حضرت مسیح(ع) و حواریون اثر داوینچی با مانکن تبلیغاتی جمعی از زنان عریان در آگهی تبلیغاتی کمپانی خود، مورد اعتراض شدید رسانه ها و تظاهرات مردم برخی کشورهای غربی قرار گرفت.
در مهر ماه خبر از افتتاح فروشگاه بنتون در خیابات ولیعصر (عج) خواندم و دوبار هم آن مغازه را در این خیابان رویت کردم . حالت حبابی شکل و با فروشندگان خانم...
بله بنتون این سرمایه دار صهیونیست که مارک مشهور بنتون در لباسهای غربی را دارد مدتهاست که سرمایه مسلمانان را به جیب صهیونیستها انتقال می دهد و اتفاقا شخصا فروشگاهش را افتتاح کرده بود.
نکته جالب تر اینکه این فروشگاه 7 شعبه در ایران دارد از جمله در مشهد و یزد که بسیار فعال نیز هستند

اطلاعات تکمیلی را ان شاءالله در فرصتی دیگر خواهم زد.




      
   1   2      >




+ کمترین حرکت شیعیان ایران در حمایت از مردم بحرین و اعلام انزجار از کشتار وحشیانه این مردم مظلوم و متوقف کردن تجاوز به زنان شیعه ی بحرینی که ناموس شیعه به حساب می آیند امضاء این پتیشن است. www.petitiononline.com/ssi2011/petition.html



+ هر کس ازهرجاصبح بلندمی‌شودبگویدمن شورای نگهبان راقبول ندارم،‌من قانون اساسی راقبول ندارم،‌من مجلس راقبول ندارم،من رئیس‌جمهورراقبول ندارم،من دولت را قبول ندارم.نه!همه باید مقید به این باشید که قانون را بپذیرید،‌ولو برخلاف رای شماباشد. باید بپذیرید،برای این‌که میزان اکثریت است؛وتشخیص شورای نگهبان که این مخالف قانون نیست و مخالف اسلام هم نیست،میزان است که همه باید بپذیریم. (صحیفه امام جلد14صفحه378)

+ امام خمینی(ره):نمی‌شود از شما پذیرفت که ما قانون را قبول نداریم. غلط می‌کنی قانون را قبول نداری!قانون تو را قبول ندارد نباید از مردم پذیرفت، از کسی پذیرفت ، ما شورای نگهبان را قبول نداریم. نمی‌توانی قبول نداشته باشی. مردم رای دادن به اینها...مردم که به قانون اساسی رای دادند منتظرند که قانون اساسی اجرا بشود؛


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ   |   Designed By Ashoora.ir