سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عکس 1 عکس 2 عکس 3

با توجه به بحثهای دوستان لازم دیدم اطلاعات تکمیلی در مورد شرکتهای صهیونیستی بزنم .این مطالب رو از سایت موعود زدم .

شرکت: نستل Nestle
محصولات و شرکتهای وابسته: انواع شکلات، قهوه و نسکافه، محصولات لبنیاتی و ...، KitKat شوکولات، Maggi مواد غذایی، L’Oreal لوازم بهداشتی - آرایشی

این شرکت سوییسی ?/?? درصد از سهام شرکت مواد غذلیی اسرائیلی به نام Osem Investments را دارا می باشد. Nestle در دسامبر سال ????، اعلام کرد که میلیونها دلار صرف راه اندازی مرکز تحقیق و توسعه (R&D) در اسرائیل خواهد کرد.

در سال ?998، آقای Peter Brabeck-Letmathen در پی متقاعد کردن Nestle، جایزه ویژه (Jubilee) را از شخص نخست وزیر اسرائیل ( نتانیاهو) دریافت کرد. این بزرگترین جایزه ایست که تا کنون رژیم اسرائیل اعطا کرده است و تنها به اشخاص و یا سازمان هایی اختصاص می یابد که با سرمایه گذاری و مبادلاتشان، بیشترین تاثیر را در قدرتمند کردن اقتصاد اسرائیل داشته باشند.

http://www.arabia.com/qatar/business/article/english/0,5508,36207,00.html
http://www.aqsa.org.uk/flyers/boycott.html
http://www.nestle.com/all_about/at_a_glance/aag-main_brands.html

شرکت: تیمبرلند Timberland
محصولات: انواع کفش: ورزشی، راحتی، پوتین، صندل و ...
لباس: کاپشن چرم، بادگیرهای ضد آب، کاپشن های سبک کمربند، کلاه، کوله پشتی، چمدان، جوراب، عینک آفتابی، کیف پول و ساعت

تیمبرلند یک شرکت تولید کفش، البسه 1/1 میلیارد دلاری می باشد. Jeffry Swartz رئیس و مدیر اجرایی این شرکت، یک صهیونیست فعال است.

در یکی از جلسات «همبستگی اسرائیل» که اخیرا برپا شده بود، او پیشنهاداتی ارائه داد تا تبلیغات و ادعاهای اسرائیل در اجتماع آمریکا باورپذیرتر باشد. در مصاحبه ای به عنوان مدیر اجرائی شرکت، اظهاراتی مبنی بر فرستادن ??? آدم کش به عنوان سفیر اسرائیل به آمریکا، داشت، تا این افراد یهودیان مقیم آمریکا را مجاب به کمک به اسرائیل کنند.

اگرچه تیمبرلند یک شرکت تجاری عمومی می باشد ولی Swartz و خانواده اش تقریبا ?7 درصد سهام و 81 درصد از قدرت رای شرکت را دارا می باشند.

http://www.jpost.com/Editions/2002/04/26/News/News.47808.html
http://www.timberland.com/cgi-bin/timberland/timberland/corporate/tim_investors_main.jsp
http://www.timberland.com/cgi-bin/timberland/timberland/corporate/tim_store_locator.jsp

شرکت : کوکاکولا

شرکتهای وابسته: فانتا، اسپرایت، کانادا درای، ...

از سال 1966 کوکالا تبدیل به یکی از ثابت قدمترین پشتیبانان اسرائیل شد.
در سال 1997 هیئت دولتی اقتصادی اسرائیل در مهمانی شامی به افتخار کوکاکولا بخاطر 30 سال پشتیبانی بی وقفه خود از اسرائیل و عدم توجه به تحریم کشورهای عرب، قدردانی کرد.
(در مقابل پپسی به تحریم اسرائیل که تا سال 1991 از سوی کشورهای عربی اعمال شده بود مقید ماند و از سال 199? تجارت خود را با اسرائیل از سر گرفت.)

در سال ?001 اداره مرکزی کوکاکولا میزبان و حامی اصلی اتاق بازرگانی آمریکایی – اسرائیلی شد.
آشکار شده که کوکاکولا برنامه ای آموزشی برای کارگرانش بر پایه برخورد صهیونیسم- عرب ترتیب داده. محتویات این دوره توسط دولت اسرائیل و یک آژانس یهودی تهیه و تنظیم شده است.

در فوریه ?00?، کوکاکولا در کاری گروهی با سازمان «دوستان اسرائیل» و National Hillel پشتیبانی از مقاله Linda Gradstein خبرنگار بدنام صهیونیسم را در دانشگاه Minnesota به عهده گرفت.

در جولای ?00?، اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه کوکاکولا جهت صرفه جویی میلیون دلاری بخاطر معافیت مالیاتی، اقدام به ساخت کارخانه ای جدید در زمین های اشغال شده فلسطین (قیریات قط) کرد.

در اکتبر ????، کوکاکولا میزان سرمایه گذاری خود را در اسرائیل افزاریش داد و ?1 درصد از سهام کارخانه شراب سازی Tavor را خرید.

آیا هنوز هم کوکا می نوشید؟
http://www.bham.net/shofar/1997/0697/nbriefs.html
http://www.snopes2.com/cokelore/israel.htm
http://electronicintifada.net/actionitems/020219gradstein.html
http://www.israel-mfa.gov.il/mfa/go.asp?MFAH00ul0
http://www.rdu-yok-meg.org.il/HereAndNow/Newsletter/newsletter.htm
http://www.meitar.org.il/news/news.htm
http://www.haaretz.com/hasen/spages/635442.html


شرکت صنایع دلتا گلیل Delta Galil Industries

شرکتهای وابسته: Boss ، Calvin Klein ، GAP

«دلتا گلیل» بزرگترین تولید کننده و فروشنده در صنعت نساجی اسرائیل است و یکی از بزرگترین آرمهای تجاری تولید لباس در دنیا را دارا می باشد.

Dov Lautman موسس، رئیس و بزرگترین سهام دار این شرکت از وابستگان نزدیک رئیس جمهور اسرائیل، ایهود باراک می باشد.

سازمان دیدبان حقوق بشر، دلتا گلیل را به استثمار کارگران عرب متهم ساخت.
از آنجایی که هزینه تولید محصول به حداقل ممکن برسد، بسیاری از محصولات این شرکت در کشورهای ترکیه، اردن و مصر تولید می شود. بدین صورت که مواد اولیه به اردن می رود، در آنجا دوخته می شود و دوباره به اسرائیل بر می گردد، و از آنجا با برچسب «Made in Israel» به سراسر جهان فرستاده می شود.

http://www.deltagalil.com/Shreholders.htm
http://shamash.org/listarchives/amcha/log9907
http://www.odaction.org/challenge/60/textil.html
http://www.s11.org/iss_sweatshops.html
http://www.sweatshopwatch.org/
http://www.jpost.com/com/Archive/01.Mar.1999/Business/Article-0.html
http://www.moit.gov.il/root/Hidden/ipc/%7BF6922%7D

شرکت: والت دیزنی
محصولات و شرکت های وابسته: دیزنی لند (شهرک بازی) Disneyland ، یورو دیزنی EuroDisney ، تولیدات دیزنی

شرکت « والت دیزنی» در نمایشگاه هزاره واقع در Epcot Center در ایالت فلوریدا، بیت المقدس را به عنوان پایتخت اسرائیل معرفی کرد.

از آنجایی که بیت المقدس به طور نا مشروع غصب شده، بنابر مصوبه سازمان ملل (242،237 و ???)، هرگز این شهر نمی تواند به عنوان پایتخت اسرائیل به رسمیت شناخته شود.

از 8 میلیون دلار هزینه این نمایشگاه، اسرائیل مبلغ 8/1میلیون دلار سرمایه گذاری کرد و با دیزنی در گسترش این نمایشگاه شریک شد. این بخشی از مبارزه فیزیکی اسرائیل برای یهودیزه کردن بیت المقدس و مبارزه روانی برای پذیرفته شدن این ادعا در دیدگاه جهانی می باشد.

یکی از شیوخ عرب در عملی مبتکرانه طرحی را برای تحریم دیزنی ارائه کرد که متاسفانه در آخرین لحظات توسط یکی از شاهزادگان سعودی منتفی شد. ولید بن طلال که یکی از بزرگترین سهامداران «یورودیزنی» می باشد عنوان کرد: «درصورتی که دیزنی را تحریم کنیم برد با اسرائیل خواهد بود. زیرا در منفی شدن وجهه ی ما در آمریکا تاثیر خواهد داشت.»

این درحالی است که به طور میانگین سالانه 200 هزار عرب از «دیزنی» بازدید می کنند و میزان مبادلات این شرکت با خاور میانه بیشتر از 100میلیون دلار در سال است.

http://www.aqsa.org.uk/activities/campaign2.html
http://www.jewishsf.com/bk990924/idisney.shtml
http://www.metimes.com/issue99-38/reg/disney__will.htm
http://www.washington-report.org/backissues/1299/9912013.html
http://www.israeltoday.co.il/article/Default.asp?CatID=2&ArticleID=15

شرکت : اینتل Intel
محصولات: پردازنده های سلرون، پنتیوم، ایتانیوم و ...
Processors - Celeron, Pentium, Itanium, etc Motherboards, Chipsets, Adapters, Controllers, محصولات شبکه، بی سیم و ابزار ساخت نرم افزار.

بی تردید اینتل یکی از بزرگترین حامیان اسرائیل می باشد. یکی از اولین مراکز توسعه این شرکت خارج از آمریکا در منطقه حیفا در سال ?974 بازگشایی شد. از آن موقع سرمایه گذاری در این رژیم ادامه داشته است. در سال ????، آنها بیش از 4??? اسرائیلی را استخدام کردند و تنها از صادرات کارخانه واقع در Lachish-Qiryat Gat اسرائیل (بازگشایی فوریه 99) تا سقف ?میلیون دلار در روز و به طور تقریبی یک میلیار دلار در سال درآمد دارد.

الاودا (ائتلاف راست فلسطین) عنوان می کند Qiryat Gat زمینی که کارخانه اینتل بر آن نهاده شده است در واقع منطقه روستایی بوده به نام «عراق المنشیا» که توسط اسرائیل غصب شده است. «عراق المنشیا» روستایی بوده با ???? سکنه که در ??? خانه زندگی می کردند با ? مسجد و یک مدرسه. ساکنان اصلی این روستا با تهدید و ارعاب رانده شده و تمام زمین روستا ویران می شود تا Qiryat Gat برای سکونت شهروندان جدید اسرائیلی آماده شود.

امروز جمعیت باقیمانده از «عراق المنشیا» هنوز اجازه برگشتن به سرزمین خود را ندارند. اقدامات قانونی بر ضد اینتل مبنی بر ساختن کارخانه در سرزمین غارت شده صورت گرفته است.

کارخانه اینتل بر روی زمین های اشغالی فلوجه

http://www.intel.com/intel/community/israel/aboutsite.htm
http://www.israelemb.org/economic/uscompanies.htm
http://www.intel.com/intel/community/israel/education.htm
http://al-awda.org/intel_divest.htm
http://al-awda.org/intel_update.htm
http://al-awda.org/intel_example.htm

شرکت: نوکیا Nokia
محصولات: وسایل الکترونیکی، گوشی همراه، ثابت، تلویزیون و ...

شرکت «نوکیا» اقدام به سرمایه گذاری سنگینی در اسرائیل نموده است.
Lars Wolf مدیر کل نوکیا در مصاحبه ای با روزنامه اورشلیم پست Jerusalem Post (4 مارس 2001) اظهار داشت: «از آنجایی که در پروژه ی داخلی ما به نام «پروژه اسرائیل»، شبکه اسرائیل یکی از اهداف ماست و همچنین سازمان اقتصادی و مرکز تحقیقات نوکیا نیز حساب ویژه ای برروی اسرائیل باز کرده، ما اسرائیل را به عنوان چشم انداز و دورنمای تمام اهداف نوکیا می دانیم.»

« شرکاء اقتصادی نوکیا (شاخه ای از سازمان اقتصادی نوکیا)» در ماه دسامبر 2000 سرمایه ای ??? میلیون دلاری را به شرکتهای اسرائیلی اختصاص داد. مرکز تحقیقات نوکیا به دنبال بازار اسرائیل به هر وسیله ممکن می باشد.




      

 باز هم از گلوت پائین می ره

 محصولات و شرکتهای وابسته به کو کا کولا:

Dr Pepper, Fanta, Fruitopia.Schweppes,  Kia ora, Litt, Sprite,Sunkist
توضیحات:

در سال1997 نماینده اقتصادی دولت اسراییل از این شرکت

بدلیل حمایت مستمر ازاسرائیل در 30 سال گذشته

و امتناع از  پذیرفتن تحریم اسرائیل از جانب  اتحادیه عرب قدر دانی نمود.


این شرکت ضمن حمایت آشکارا ومستمر از اسراییل اعلام کرده بود که حاضر است چندین میلیارد دلار برای اسقاط  نظام جمهوری اسلامی ایران نیز سرمایه گذاری کند.


متاسفانه نمایندگی تحت لیسانس این شرکت در کارخانه خوشگوار مشهد

سالیانه 5/1 میلیارد سود خالص

به شرکت اصلی ،در آمریکا می فرستد.

اعتراض دانشجویان نیز به نتیجه ای نرسیده

 

 این هم پپسی

حالا بازم جیب اسرائیلی ها رو پر میکنی؟




      
<      1   2      




+ کمترین حرکت شیعیان ایران در حمایت از مردم بحرین و اعلام انزجار از کشتار وحشیانه این مردم مظلوم و متوقف کردن تجاوز به زنان شیعه ی بحرینی که ناموس شیعه به حساب می آیند امضاء این پتیشن است. www.petitiononline.com/ssi2011/petition.html



+ هر کس ازهرجاصبح بلندمی‌شودبگویدمن شورای نگهبان راقبول ندارم،‌من قانون اساسی راقبول ندارم،‌من مجلس راقبول ندارم،من رئیس‌جمهورراقبول ندارم،من دولت را قبول ندارم.نه!همه باید مقید به این باشید که قانون را بپذیرید،‌ولو برخلاف رای شماباشد. باید بپذیرید،برای این‌که میزان اکثریت است؛وتشخیص شورای نگهبان که این مخالف قانون نیست و مخالف اسلام هم نیست،میزان است که همه باید بپذیریم. (صحیفه امام جلد14صفحه378)

+ امام خمینی(ره):نمی‌شود از شما پذیرفت که ما قانون را قبول نداریم. غلط می‌کنی قانون را قبول نداری!قانون تو را قبول ندارد نباید از مردم پذیرفت، از کسی پذیرفت ، ما شورای نگهبان را قبول نداریم. نمی‌توانی قبول نداشته باشی. مردم رای دادن به اینها...مردم که به قانون اساسی رای دادند منتظرند که قانون اساسی اجرا بشود؛


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ   |   Designed By Ashoora.ir