سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عکس 1 عکس 2 عکس 3

محصولات: پردازنده های سلرون، پنتیوم، ایتانیوم و ...
Processors - Celeron, Pentium, Itanium, etc Motherboards, Chipsets, Adapters, Controllers, محصولات شبکه، بی سیم و ابزار ساخت نرم افزار.

شرکت اینتل امسال پر فروش‌ترین شرکت تولیدکننده CPUدر جهان شناخته شد.

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران، از ایرنا، سهم شرکت اینتل در بازارهای جهانی بیشتر از سایر شرکت‌های بوده

بر اساس تحقیقات صورت گرفته در سه ماهه سوم امسال میزان فروشCPUدر بازارهای جهانی افزایش پیدا کرده است.

 شرکت اینتل برزگترین تولیدکننده تراشه‌های رایانه‌های شخصی است .

کالای صهیونیستی، تحریم باید گردد
 بی تردید اینتل یکی از بزرگترین حامیان اسرائیل می باشد. یکی از اولین مراکز توسعه این شرکت خارج از آمریکا در منطقه حیفا در سال 1974 بازگشایی شد. از آن موقع سرمایه گذاری در این رژیم ادامه داشته است. تهداد زیادی اسرائیلی را استخدام کردند و تنها از صادرات کارخانه واقع در Lachish-Qiryat Gat اسرائیل (بازگشایی فوریه 99) تا سقف چندمیلیون دلار در روز و به طور تقریبی یک میلیار دلار در سال درآمد دارد.

الاودا (ائتلاف راست فلسطین) عنوان می کند Qiryat Gat زمینی که کارخانه اینتل بر آن نهاده شده است در واقع منطقه روستایی بوده به نام «عراق المنشیا» که توسط اسرائیل غصب شده است. «عراق المنشیا» روستایی بوده  با جمعیت محدود  و مسجد و یک مدرسه. ساکنان اصلی این روستا با تهدید و ارعاب رانده شده و تمام زمین روستا ویران می شود تا Qiryat Gat برای سکونت شهروندان جدید اسرائیلی آماده شود.

امروز جمعیت باقیمانده از «عراق المنشیا» هنوز اجازه برگشتن به سرزمین خود را ندارند. اقدامات قانونی بر ضد اینتل مبنی بر ساختن کارخانه در سرزمین غارت شده صورت گرفته است.

کارخانه اینتل بر روی زمین های اشغالی فلوجه

http://www.intel.com/intel/community/israel/aboutsite.htm
http://www.israelemb.org/economic/uscompanies.htm
http://www.intel.com/intel/community/israel/education.htm
http://al-awda.org/intel_divest.htm
http://al-awda.org/intel_update.htm
http://al-awda.org/intel_example.htm

جالب توجه است که بعد از حملات وحشیانه ی صهیونیستها به نوار غزه  و انزجار جهانی از صهیونیست ها فروش این شرکت دچار رکود شد چنانچه سود این شرکت بزرگ امریکایی در سه ماه اول امسال پنجاه و پنج درصد کاهش یافت. هر چند که ممکن است عوامل دیگری هم دخیل باشد ولی مقارنت زمانی این رکود با این حوادث جالب توجه است.
در خبری که در تاریخ 26/1/88 در
خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران منتشر شد پل اتلینی مدیر شرکت اینتل اعلام کرده بود که فروش تراشه های این شرکت در سه ماه اول امسال به کمترین سطح خود رسیده است و سود شرکت اینتل در سه ماه اول امسال به ششصد و چهل وهفت میلیون دلار رسید .
سود شرکت اینتل در سه ماه اول سال دوهزار و هشت ، یک میلیارد و چهارصد و چهل میلیون دلار بود.
درامد شرکت اینتل در سه ماه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با بیست و شش درصد کاهش به هفت میلیارد و صد و چهل میلیون دلار رسید.
به گزارش خبرگزاری المان از سان فرانسیسکو ، درامد شرکت اینتل در سه ماه اول سال گذشته به نه میلیارد و ششصد و هفتاد میلیون دلار رسید.
سود خالص شرکت اینتل در سه ماه اول سال دوهزار و هشت به میزان نود درصد کاهش یافت که این مدت بدترین کارکرد این شرکت در طول بیست و پنج ساله به شمار می رود.


پس تحریم هم میتونه جواب بده

یه نگاه به کامپیوترت بنداز ببین این آرم توش هست یانه!

حواسمون باشه کالای صهیونیستی نخریم که مشارکت در تامین هزینه های جنایتهای اونهاست.




مطلب بعدی : یک میلیارد کاربر در سرزمینی به نام فیس بوک       




+ کمترین حرکت شیعیان ایران در حمایت از مردم بحرین و اعلام انزجار از کشتار وحشیانه این مردم مظلوم و متوقف کردن تجاوز به زنان شیعه ی بحرینی که ناموس شیعه به حساب می آیند امضاء این پتیشن است. www.petitiononline.com/ssi2011/petition.html



+ هر کس ازهرجاصبح بلندمی‌شودبگویدمن شورای نگهبان راقبول ندارم،‌من قانون اساسی راقبول ندارم،‌من مجلس راقبول ندارم،من رئیس‌جمهورراقبول ندارم،من دولت را قبول ندارم.نه!همه باید مقید به این باشید که قانون را بپذیرید،‌ولو برخلاف رای شماباشد. باید بپذیرید،برای این‌که میزان اکثریت است؛وتشخیص شورای نگهبان که این مخالف قانون نیست و مخالف اسلام هم نیست،میزان است که همه باید بپذیریم. (صحیفه امام جلد14صفحه378)

+ امام خمینی(ره):نمی‌شود از شما پذیرفت که ما قانون را قبول نداریم. غلط می‌کنی قانون را قبول نداری!قانون تو را قبول ندارد نباید از مردم پذیرفت، از کسی پذیرفت ، ما شورای نگهبان را قبول نداریم. نمی‌توانی قبول نداشته باشی. مردم رای دادن به اینها...مردم که به قانون اساسی رای دادند منتظرند که قانون اساسی اجرا بشود؛


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ   |   Designed By Ashoora.ir