سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عکس 1 عکس 2 عکس 3

بچه های تیم روبوکاپ و سیمولیشن مدرسمون سهمیه ی شرکت در مسابقات جهانی هلند گرفتن

 روز نیمه شعبان پرواز داشتن

پنجشنبه ساعت 14:40 هواپیمای بچه ها تو فرودگاه امام نشست. ما بروبچه های واحد فرهنگی و چند تا از چهارما رفتیم استقبالشون

 

خانواده های منتظر و بچه هایی که دلتنگ خانواده بودن صحنه های پر از حس و عاطفه رو رقم زده بود...

الحمدلله بچه ها تونستن رتبه دوم لیگ فوتبالیست + رتبه اول ارائه + یه رتبه سوم =در کل رتبه چهارم جهانی رو بدست بیارن.

 بچه ها میگفتن ناحقی دوم شدن . مثل اینکه داور اصلی یه اسرائیلی بوده که از اولش که فهمیده اینا تیم ایرانن باهاشون چپ افتاده و هم تو برخوردهای کلامیش خارج از احترام و ادب برخورد میکرده و به بچه ها موقع اعتراضات داوریش میتوپیده که آره همه ایرانیا اینطورین ....شما ایرانیا قواعد رو نمیدونید و ... مثلا تو داوری با ناجوانمردی به جای گذاشتن توپ تو منطقه خنثی توپ رو به سمت دروازه ما قل میداده و...

به هر حال به بچه ها میگم خداقوت و ممنون






      

مارک زاکربرگ مدیرعامل فیسبوک امروز در برنامه Today Show تلویزیون ان بی سی اعلام کرد که شبکه اجتماعی تحت مدیریت وی هم اکنون بیش یک میلیارد کاربر فعال دارد. شبکه اجتماعی که از سال 2004 در یک خوابگاه دانشجویی آغاز به کار کرد، ساعت 12:45 روز 14 سپتامبر توانسته به این عدد دست یافته و رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کند.

گروه اینترنتـی پرشین استار | www.Persian-Star.org

به گفته NBC این عدد شامل کاربران تقلبی یا ربات های اینترنتی نیست و تنها در بر دارنده افرادی است که اکانت حقیقی داشته و به صورت ماهیانه به این سایت سر می زنند. اگر فیسبوک یک کشور بود، اکنون می توانستیم آن را سومین کشور پرجمعیت دنیا تلقی کنیم که پس از چین 1.34 میلیارد نفری و هند 1.2 میلیارد نفری ایستاده است.

در یادداشتی برای اتاق خبر آنلاین فیسبوک، مارک زاکربرگ نوشته است:‌ "هم اکنون، بیش از یک میلیارد نفر به صورت ماهیانه مشغول استفاده از فیسبوک هستند. اگر شما هم یکی از این افراد هستید: از شما متشکرم که به من و تیم کوچکم این افتخار را دادید تا در خدمت تان باشیم. کمک به یک میلیارد نفر برای ارتباط با یکدیگر، شگفت انگیز بوده و بدون تعارف و تواضع، کاری است که بیش از هر چیز دیگری در زندگی ام به آن افتخار می کنم. "

بد نیست به این مناسب، نگاهی هم به آمار جالب منتشره توسط فیسبوک داشته باشیم:

- فیسبوک تاکنون 1.18 تریلیون Like داشته است.
- 140.4 میلیارد ارتباط دوستی در این شبکه برقرار است.
- تاکنون 265 میلیارد عکس در فیسبوک آپلود شده و 219 میلیارد عکس به اشتراک گذاشته شده اند.
- تاکنون 17 میلیارد ثبت موقعیت (location check-ins) صورت گرفته است.
- از سپتامبر 2011 تاکنون، 62.2 میلیون آهنگ به اشتراک گذاشته شده و 22 میلیارد بار گوش داده شده اند.

فیسبوک می گوید میانگین سنی کاربران این شبکه اجتماعی 22 سال است. هنگامی که در ژولای 2010 این شبکه رکورد 500 میلیون کاربر فعال را به نام خود ثبت کرد، میانگین سنی کاربران 23 سال بود و جالب ترین بخش قضیه اینکه 600 میلیون نفر از کاربران فعال (یک میلیاردی) فیسبوک، با استفاده از تلفن های همراه هوشمند از این شبکه اجتماعی استفاده می کنند.




      
<      1   2      




+ کمترین حرکت شیعیان ایران در حمایت از مردم بحرین و اعلام انزجار از کشتار وحشیانه این مردم مظلوم و متوقف کردن تجاوز به زنان شیعه ی بحرینی که ناموس شیعه به حساب می آیند امضاء این پتیشن است. www.petitiononline.com/ssi2011/petition.html



+ هر کس ازهرجاصبح بلندمی‌شودبگویدمن شورای نگهبان راقبول ندارم،‌من قانون اساسی راقبول ندارم،‌من مجلس راقبول ندارم،من رئیس‌جمهورراقبول ندارم،من دولت را قبول ندارم.نه!همه باید مقید به این باشید که قانون را بپذیرید،‌ولو برخلاف رای شماباشد. باید بپذیرید،برای این‌که میزان اکثریت است؛وتشخیص شورای نگهبان که این مخالف قانون نیست و مخالف اسلام هم نیست،میزان است که همه باید بپذیریم. (صحیفه امام جلد14صفحه378)

+ امام خمینی(ره):نمی‌شود از شما پذیرفت که ما قانون را قبول نداریم. غلط می‌کنی قانون را قبول نداری!قانون تو را قبول ندارد نباید از مردم پذیرفت، از کسی پذیرفت ، ما شورای نگهبان را قبول نداریم. نمی‌توانی قبول نداشته باشی. مردم رای دادن به اینها...مردم که به قانون اساسی رای دادند منتظرند که قانون اساسی اجرا بشود؛


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ   |   Designed By Ashoora.ir