سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عکس 1 عکس 2 عکس 3

بالاخره صدور انقلاب نتیجه داد.




      
نظرات

نوروز رسیده است و شادی داریم

از لطف خدا ولی و هادی داریم

با گفته نائب امام قائم(عج)

امسال جهاد اقتصادی داریم

 

امروز دلم نوید شادی داده

انگیزه اردوی جهادی داده

امروز امیر جبهه خوبیها

فرمان  "جهاد اقتصادی " داده

 

ما بذر امید در جهان میکاریم

چون ابر بهار بر این خاک وطن میباریم

تا کور شود چشم سران فتنه

امسال جهاد اقتصادی داریم

 

از نسل علی امام و هادی داریم

هر سال نشانه و نمادی داریم

فرمود ولی امرمان خامنه ای

امسال جهاد اقتصادی داریم




      

هرکس که بر حفاظت دینش مکلف است

بر پیروی ز نائب مهدی موظف است

جانا به سعی خویش بیفزا که یار گفت

امسال سال همت و کار مضاعف است




      
نظرات

 13 آبان در طول تاریخ انقلاب حوادث مختلفی را به خود دیده ،

در13 آبان  سال 43، امام (ره) پس از افشاگری ای که نسبت به قانون کاپیتولاسیون انجام دادندبه ترکیه تبعید شدند چرا که عزت اسلام و ایران را برتر از آن می دید که اجازه دهد اجنبی بر او مسلط شود .

 13 آبان در سال 57 نیز ،شاهد به خون غلتیدن دانش آموزان و دانشجویانی بود که در اعتراض به حکومت ظالمانه شاهنشاهی و دولت سر سپرده شریف امامی(نخست وزیر دولت به اصطلاح آشتی ملی) در مقابل دانشگاه تهران تجمع کرده بودند.

در سال 58 نیز دانشجویان پیرو خط امام (ره) در اقدامی هوشیارانه پس از اطلاع از اقدامات توطئه آمیزی که در سفارت آمریکا بخوانید لانه ی جاسوسی انجام می شد دست به تسخیر این مکان زدند چرا که طرح کودتا ها و عملیاتهای ضد امنیت مردم ایران و ترور مقامات از این مکان هدایت می شد و پس از تسخیر لانه جاسوسی اسنادبسیاری مبنی برجاسوسخانه بودن ونه سفارت بودن این مکان بدست آمد .چرا که ماهیت سفارت ،کار دیپلماتیک وبرنامه ریزی در راستای مدیریت ارتباط میان دو دولت است و نه برنامه ریزی برای براندازی دولت مقابل .

در حین تسخیرلانه جاسوسی بسیاری از اسناد توسط کارکنان سفارت در دستگاههای مخصوص امحاء اسناد، رشته رشته یا پودر شده بود ولی دانشجویان در زمان طولانی و با ابتکار عملی که انجام داده بودند رشته رشته ها را با توجه به اندازه و شکل خطوط، و جنس و اندازه ی کاغذ ها ، روی تخته هایی که رو ی این تخته ها کش انداخته بودند کنار هم قرار می دادند و با تلاش زیاد بسیاری از اسنادی که امروز منتشر شده را باز سازی کردند.

و واقعا عنوان انقلاب دوم برازنده ی این حرکت هوشمندانه ی دانشجویان پیرو خط امام (ره) بود.




      
نظرات

پس از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا پاپ به سفارش کارتر برای آزادی جاسوسان آمریکایی نماینده ای را خدمت امام (ره) فرستاد

حضرت امام (ره) نیز که اساسا چنین دیدارهایی را در برنامه ی کار خود نداشتند با هوشمندی نماینده پاپ را به حضور پذیرفتند لذا اسقف بوگینینی با ژست صلح جویانه به خدمت امام (ره) رسید اما آن بزرگوار با ذکر جملاتی مهم و تاریخی چهره ی ظاهرالصلاح و صلح جویانه ی پاپ و نماینده اش را افشا کردند.ایشان فرمودند:

" شما باید همان کاری را که مسیح (ع) می کند را بکنید...

ما این سئوال را داریم که چرا سکوت در مقابل ظلم؟

(آیا)این دستور حضرت مسیح است.

چرا ابر قدرتها را به حال خود واگذارکردند تا هر چه جنایت می خواهند بکنند و هر چه مظلومان را بخواهند از بین ببرند؟"

این جملات به شدت نماینده پاپ را سرافکنده ساخت و او پشیمان از این دیدار به نزد پاپ بازگشت.

 

بر دشمن انقلاب و قرآن نفرین بر روح خمینی و شهیدان صلوات




      
<      1   2   3      >




+ کمترین حرکت شیعیان ایران در حمایت از مردم بحرین و اعلام انزجار از کشتار وحشیانه این مردم مظلوم و متوقف کردن تجاوز به زنان شیعه ی بحرینی که ناموس شیعه به حساب می آیند امضاء این پتیشن است. www.petitiononline.com/ssi2011/petition.html



+ هر کس ازهرجاصبح بلندمی‌شودبگویدمن شورای نگهبان راقبول ندارم،‌من قانون اساسی راقبول ندارم،‌من مجلس راقبول ندارم،من رئیس‌جمهورراقبول ندارم،من دولت را قبول ندارم.نه!همه باید مقید به این باشید که قانون را بپذیرید،‌ولو برخلاف رای شماباشد. باید بپذیرید،برای این‌که میزان اکثریت است؛وتشخیص شورای نگهبان که این مخالف قانون نیست و مخالف اسلام هم نیست،میزان است که همه باید بپذیریم. (صحیفه امام جلد14صفحه378)

+ امام خمینی(ره):نمی‌شود از شما پذیرفت که ما قانون را قبول نداریم. غلط می‌کنی قانون را قبول نداری!قانون تو را قبول ندارد نباید از مردم پذیرفت، از کسی پذیرفت ، ما شورای نگهبان را قبول نداریم. نمی‌توانی قبول نداشته باشی. مردم رای دادن به اینها...مردم که به قانون اساسی رای دادند منتظرند که قانون اساسی اجرا بشود؛


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ   |   Designed By Ashoora.ir